Smoke.

9:49

Wow.
Po dlouhé době opět článek,ale tentokrát se už vážně chci do toho pustit,proto že je to vážně to co mě baví a co mě naplňuje jak focení tak natáčení na youtube.
Včerejší focení bylo mým nápadem a to hlavně s kouřem.Musela jsem do focení ihned jít jinak bych si to rozmyslela (ne nekouřim),ale do fotek to byl fakt skvělý nápad!Však vidíte sami jak fotky vypadají a má to něco do sebe.
Takže rozjíždíme znovu blog! Můžete se spíše těšit jen na fotky,ale nebojte obyčejné fotky to nebudou.
Děkuju všem za podporu!








Zdravim a miluju

You Might Also Like

3 Komentáře

  1. Máš nádherné vlasy :). A photoshoot s kouřem vypadá skvěle, jen já prostě nekouřím, no :D ani kvůli photoshootu.
    Nechtěla bys zrušit tu navigační lištu bloggeru? Přijde mi to trošku zbytečný :). Jinak prostě klasika blog.

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji tenhle efekt kouře.. Většinou ho dělám na ulici, ale pozor a to píšu všem kteří to čtou. Pokud děláte tento efekt hrozí rakovina jazyka..
    Teď mě nepochopte špatně, ale četla se že se to má spíš dělat s trávou, která nedokáže šířit rakovinu.. Je to prakticky jen kytka :D
    A ty fotky jsou opravdu úžasné :)
    http://arliejens.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,ano vím o tom :) taky jsem to četla,ale snad po pár cigaretách se nemůže stát nic :)
      A děkuju moc!

      Vymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Lovely people.

Subscribe