Jak to bude dál?

10:14


Žijuu!

Je to už dost dlouhá doba co jsem se vůbec neozvala a nenapsala jak to bude dál s blogem a nebo jak se vůbec mám.
Za tu dobu se změnilo hodně věcí a hodně pohledů na určité věci.Znáte takové ty výmluvy škola,rodina,čas..Ale já vám to napíšu na rovinu.
Času jsem měla hodně,fakt,že dost,ale nevěděla jsem o čem psát,nějak jsem se k tomu nebrala,proto že jsem neměla žádnou inspiraci,nápady a ani nějak kuráž na to znova rozjet blog.Znáte to blbé dny dělají svoje.Hodně lidí navštěvovalo tenhle blog i přes to,že byl neaktivní a za to děkuju!
A jak to bude teda dál?
Bude se makat na tom,aby blog byl hodně aktivní a s ním i youtube!
Snad to je pro vás co můj blog sledujete pozitivní zpráva?
Tak u dalšího článku.
Zdravim a miluju


You Might Also Like

3 Komentáře

  1. Konečně! Miluju tvůj youtube a budu milovat i blog a pozdrav je strašně fajn! zdavim a miluju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jezuuus <3 To je sladké tohle číst.Děkuju moc!

      Vymazat
  2. Už se těším :-)

    Ráda bych tě pozvala na velkou letní giveaway, o balíček produktů Mabelline, která právě probíhá na blgou :-)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Lovely people.

Subscribe