PURPLE HAIR?

7:22

Ne opravdu si nedělám srandu!Fialovou barvu miluji a už několikrát jsem ji měla na hlavě,ale ne na celou.
Je to jenom na zkoušku takže se to po 2 umytí smyje,ale já nechci!Vůbec ani nevím či mi sluší,ale mně se to hoodně líbí
A co vám?
Mám na vás otázku a doufám,že mi poradíte!
Mám si ty vlasy obarvit normální barvou(normálně u kadeřnice)?



Musím se vám přiznat.

 Víte čím to je barvený?
 Fialkou
 Vážně nekecám.
 No a co.Však jsem šílená.
 Ale můžete vidět,že to nemám na všech vlasech,ale to mi zatím nevadí.
 Až mi napíšete do komentů jestli si mám tedy zajít k tý kadeřnici a jestli mi to vůbec sluší.

 Děkuji!

You Might Also Like

13 Komentáře

  1. Wau, tak táto farba ti rozhodne ide :) vyzeráš skvele, určite si to takto nafarbi :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, sluší ti to, tak směle do toho :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. fakt ti to sluší a si strašně krásná! :) mě fialová taky moc láká ale jsem tmavovláska tak nevím no:/
    musím si tě dát do sledování protože máš vážně super blog :D :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju MOC! :) Vždyť fialovou si mužeš dát budeš mít odlesky fialový a to je taky moc pěkný :)
      Děkuju! :)

      Vymazat
  4. Nádherné vlasy, sluší ti to :-) Kočka :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/maliny-pro-me-rty.html

    OdpovědětVymazat
  5. wow nádhera krása, veľmi ti to sekne ! :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší, být tebou, tak do toho jdu! :)
    Je to krásná barva. :))

    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhodně ti to sluší! ^^ Myslím, že si ten typ člověka, kterýmu jsou hodně barevné barvy a ne jen přírodní, takže si to určitě nabarvy celý! :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Vím, že tenhle článek není aktuální, ale tak jsem projížděla tvým blogem, klikla na tenhle a musim říct, že ti to fakt strašně moc sluší:)

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Lovely people.

Subscribe