ADIDAS SUPERSTAR.

10:52



Musím se prostě podělit o velkou radost!Dnes mi došly mé krásné Adidas Superstar,které o všem už asi všichni známe.Chceš se o nich dozvědět více?Tak dej zobrazit víc a čeká tě tam i video o nich však uvidíš.


Boty jsem chtěla už delší dobu,ale bohužel u nás se rychle vyprodají a tu zprávnou velikost nechytnu.Tak jsem se rozhodla,že to prostě objednám a tak se i stalo.První jsem objednávala z e-shopu A3sportu,ale tam se nám objednávka zrušila,protože měli málo zboží a mnoho objednavatelů.Tak jsem hledala a hleda a narazila  na super e-shop: www.fdsport.cz a tam jak jsem je uviděla hned jsem objednala.



 Boty přišly hned do 2 dnů což je super,ale hodně super.Přišly hezky zabalené.Tedy v té oficiální krabici.
Boty nejsou nějak poškozené nebo nějak roztahané.
Platila jsem tedy  kolem 1500,- i s poštovným,které bylo nějak přes 100,-.



Jsou hezky ušité a prostě všechno.Já tyhle boty už dávno,ale vážně dávno měla a vydržely mi cca 3 roky.Takže doufám i v tyhle,že mi budou sloužit aspoň ty 2 roky.
E-shop vám doporučuji,určitě se tam koukněte!
Koukněte se na video a užijte si ho!Přeji hezký zbytek dne.

You Might Also Like

3 Komentáře

  1. Hezké botky!
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Adidasky jsou klasika :) moc hezké.

    Mrkni na můj blog: http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Lovely people.

Subscribe